فرآیندکاران شیمیایی پارس

پوشش سیمانی اصلاح شده MEGACEM REPAIR M 41

پوشش سیمانی اصلاح شده MEGACEM REPAIR M 41

پوشش سیمانی اصلاح شده با پلیمر و الیاف ( تک جزئی )

 

دسته بندی :

توضیحات

پوشش سیمانی اصلاح شده با پلیمر و الیاف (تک جزئی)

پوشش M 41، یک ملات پایه سیمانی سفید رنگ، حاوی الیاف و اصلاح شده با انواع پلیمر برای تعمیر سطوح قائم، افقی و زیر سازه ها و قطعات بتنی و بدون جمع شدگی می باشد.

کاربردها

پوشش M 41، با خاصیت تیکسوتروپیک و چسبندگی مناسب، در مواردی که نیاز به پوشش و ماده تعمیری آب بند برای سطوح قائم، افقی و یا زیر سازه بتنی باشد، استفاده می گردد. از این ملات برای تعمیر مواضعی مانند سطوح زیرین دال، سطوح بتنی، کف ها، تیر و ستون، پر کردن درز بین قطعات و ترمیم مواضع جزئی (مانند لبه ها) نیز میتوان بهره برد. توصیه می شود حداکثر ضخامت هر لایه ترمیم از 6 سانتی متر بیشتر نشود.

روش مصرف

ابتدا سطح تعمیر باید کاملا از گرد و خاک، زنگ زدگی، چربی، رنگ و ذرات لق تمیز گردد و به بتن سالم و مقاوم رسیده باشد. سپس سطح تعمیری کاملا زبر و اشباع گردد و آب اضافی خارج گردد تا اتصال مناسب بین ملات ترمیمی و بتن پایه حاصل شود. برای آماده سازی ملات، کل پودر داخل بسته بندی با حدود 3/8 تا 4/1 لیتر (19 تا 20/5 درصد) آب هم زده شود. پیشنهاد می گردد ابتدا کل آب داخل مخلوط کن ریخته شود. به تدریج پودر اضافه گردد و حدود 2 دقیقه مخلوط شود. پس از مدتی انتظار مجددا تا یکنواخت شدن ملات، عملیات اختلاط تکرار گردد. در دمای 20 درجه سانتی گراد، تا حدود 30 دقیقه می توان از ملات تهیه شده استفاده نمود. ملات ترمیمی آماده شده با پاشش، ماله یا دست به خوبی در محل جایدهی و متراکم گردد. ضخامت هر لایه ملات برای سطوح افقی و عمودی 1 تا 6 سانتی متر و در سطوح بالا سری 1 تا 4 سانتی متر اجرا شود. لایه بعدی می تواند پس از گیرش اولیه و آماده سازی سطح ، اعمال گردد. در ساعات اولیه اجرای ملات، از تابش متقیم آفتاب، دمای زیاد، یخ زدگی و تبخیر محافظت شود و ترجیحا مرطوب سازی سطح از روز سوم استفاده گردد. این ملات در دمای 5 تا 35 درجه سانتی گراد قابل اجرا است.

نحوه نگهداری

در محل خشک، سرپوشیده و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری گردد. تحت شرایط صحیح نگهداری، تا 6 ماه پس از تولید قابل مصرف می باشد.

بسته بندی

کیسه 20 کیلوگرمی

پشتیبانی فنی

شرکت فرآیندکاران شیمیایی پارس، در صورت نیاز آماده ارائه خدمات فنی مرتبط در کارگاه می باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

پودر حاوی الیاف

رنگ

سفيد

رنگ ملات

سفید

آب مصرفی

19 تا 20/5 درصد

جرم مخصوص ملات (Kg/L)

2/05 تا 2/15

انبساط (ASTM C109)

حداکثر 2 درصد

مقاومت فشاری (ASTM C109)

1 روزه بیش از ۷ 7 روزه بیش از ۲۰ 28 روزه بیش از ۴۰

مقاومت خمشی (ASTM C348)

7 روزه بیش از ۲.۵ 28 روزه بیش از ۵

آب انداختگی (ASTM C940)

نا چیز

زمان گیرش اولیه

2 تا 4 ساعت

زمان عمل آوری رطوبتی

حداقل 48 ساعت (ترجیحا تا 7 روز)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پوشش سیمانی اصلاح شده MEGACEM REPAIR M 41”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *