فرآیندکاران شیمیایی پارس

ملات ترمیمی خودتراز MEGACEM REPAIR M 11

ملات ترمیمی خودتراز MEGACEM REPAIR M 11

ملات ترمیمی خودتراز اصلاح شده با اکریلیک

 

دسته بندی :

توضیحات

ملات ترمیمی خودتراز اصلاح شده با آکریلیک

ملات ترمیمی خودتراکم M 11، یک ملات دو جزئی حاوی الیاف با حداکثر اندازه سنگدانه 5/2 میلی متر برای تعمیر سازه ها و قطعات بتنی با خواص خودتراکمی، نیمه منعطف، بدون جمع شدگی و با چسبندگی زیاد می باشد.

کاربردها

ملات ترمیمی خودتراکم M 11، در موارد تعمیری که نیاز به یک ملات با روانی زیاد است، استفاده می گردد. از این ملات برای تعمیر مواضعی مانند تیر، ستون، شمع و کف های مسلح بتنی می توان بهره برد. این ملات در صورت وجود عمل آوری مناسب دارای خواص مکانیکی (مقاومت فشاری و خمشی) زیاد، ضریب ارتجاعی، ضریب انبساط حرارتی و خواص نفوذناپذیری مشابه بتن با کیفیت بالا، چسبندگی مناسب به بتن پایه (در صورت اشباع سازی آن قبل از مصرف ملات) و میلگرد (در صورت آماده سازی مناسب)، و مقاومت زیاد در برابر سایش خواهد بود. پیشنهاد می گردد از این ملات برای تعمیر تا ضخامت 4 و حداکثر 8 سانتی متر استفاده گردد. برای ضخامت های بیشتر، نیاز به افزودن 30 تا 50 درصد وزنی، سنگدانه با دانه بندی مناسب، پس از مشورت با پشتیبانی فنی شرکت فرآیندکاران شیمیایی پارس می باشد.

روش مصرف

ابتدا سطح تعمیر باید کاملا از گرد و خاک، زنگ زدگی، چربی، رنگ و ذرات لق تمیز گردد و به بتن سالم و مقاوم رسیده باشد. سپس سطح تعمیری کاملا اشباع گردد و آب اضافی خارج گردد. برای آماده سازی ملات جز B به تدریج به جز A به همراه آب حدود 5/12 تا 5/13 درصد وزن جز B اضافه شود و به خوبی با مخلوط کن دور پایین (حداکثر 400 دور در دقیقه) مخلوط گردد تا یک مخلوط یکنواخت ایجاد شود. در دمای 20 درجه سانتی گراد، تا حدود 45 دقیقه می توان از ملات تهیه شده استفاده نمود. ملات به صورت پیوسته و از روی سطح شیبدار داخل قطعه ریخته شود تا هوا به راحتی خارج گردد و محبوس نشود. در ضمن نیازی به لرزاننده و وسایل تراکمی دیگر نیست. فقط می توان در صورت لزوم، ملات را با میله به قسمت هایی که پر نشده اند هدایت نمود. انبساط از 10 دقیقه پس از ساخت آغاز و تا حدود 150 دقیقه بعد ادامه می یابد. به هیچ وجه نباید اجازه داد تا قالب، آب ملات را جذب نماید. ترجیحا از عمل آوری رطوبتی استفاده گردد. در غیر این صورت از تبخیر آب ملات جلوگیری شود. پس از اتمام یا توقف کار، سریعا تام تجهیزات با آب کاملا تمیز گردد. در صورت سخت شدن پوشش، فقط به صورت مکانیکی می توان پوشش را جدا نمود.

نحوه نگهداری

در محل خشک، سرپوشیده، در دمای 5 تا 35 درجه سانتی گراد و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری گردد. تحت شرایط صحیح نگهداری و در بسته بندی اصلی، تا 12 ماه پس از تولید قابل مصرف می باشد.

بسته بندی

کیسه 25 کیلوگرمی

پشتیبانی فنی

شرکت فرآیندکاران شیمیایی پارس، در صورت نیاز آماده ارائه خدمات فنی مرتبط در کارگاه می باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

پودر

رنگ

خاكستري

آب مصرفی

5/16 تا 18 درصد

جرم مخصوص ملات (Kg/L)

10/2 تا 20/2

انبساط (ASTM C109)

5/2 درصد

مقاومت فشاری (ASTM C109)

1 روزه بیش از7 3 روزه بیش از15 7 روزه بیش از25 28 روزه بیش از35

مقاومت خمشی (ASTM C348)

7 روزه بیش از3.5 28 روزه بیش از۵

آب انداختگی (ASTM C940)

نا چیز

زمان عمل آوری رطوبتی

حداقل 48 ساعت (ترجیحا تا 7 روز)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ملات ترمیمی خودتراز MEGACEM REPAIR M 11”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *